Mainostajalle

Televisiomainonta FOX:lla tarjoaa mainostajalle hyvän näkyvyyden sekä ostavia yleisöjä

FOX on Suomen neljänneksi katsotuin tv-kanava, joka tavoittaa parhaimillaan lähes miljoona katsojaa päivässä. Suomessa mediamainontaan hyödynnettäviä kanavia ovat FOX ja National Geographic Channel sekä FOX:in netti-tv-palvelu, FOXplay. TV- ja verkkomainonnan lisäksi räätälöimme asiakkaille heidän tavoitteisiinsa sopivia erikoisratkaisuja, joista kerromme mielellämme lisää.

Kysy lisää! »

Näin mainostat FOX:illa

FOX tarjoaa monipuolisia mainostusmahdollisuuksia. Laadukkaan ja vivahteikkaan televisio- ja ohjelmatarjontamme ansiosta tuomme tarjottimelle laajan kirjon kohderyhmiä, jotka odottavat kuulevansa juuri sinusta.

Voit valita mainosmuodoksesi:

  • kohdennetun TV-spottimainonnan
  • FOX:in erikoisratkaisut (esim. sponsorointi, tuotesijoittelu, ohjelmien yhteistyötunnisteet)
  • FOXplay -netti-tv -palvelun videomainonnan

TV-spottimainonnalla tarkoitetaan mainoskatkoilla esitettävää, eripituisilla mainosfilmeillä toteutettua mainontaa. Spottimainonta sopii erinomaisesti niin kampanja-, -tuotelanseeraus- kuin brändimainonnaksi. Mainoksia voidaan ostaa erilaisiin kohderyhmiin, kuten 25–44 -vuotiaat naiset/miehet tai vaikkapa 4–9 -vuotiaat lapset. Hinnastostamme löydät tarkemmat spotin pituuden mukaan määritellyt spottikertoimet sekä kohderyhmäerittelyn.

Kysy lisää ja pyydä tarjous spottimainonnasta! »

FOX:in tarjoamat mainonnan erikoisratkaisut liittyvät sponsorointiin, tuotesijoitteluun tai vaikkapa ohjelmien yhteistyötunnisteisiin. Erikoisratkaisut räätälöidään aina mainostajan tarpeen ja asetettujen tavoitteiden mukaan. Ne toimivat hyvin niissä tilanteissa, kun esimerkiksi mainostajalla ei ole spottia, sillä tuotanto kuuluu ratkaisujemme hintaan.

Kerromme mielellämme lisää erikoisratkaisuista! »

Videomainonta FOXplay-nettipalvelussa on FOXplay:n ohjelmia ennen esitettävä mainosfilmi.

Kysy lisää FOXplay:n mahdollisuuksista! »

 

 Kaupalliset katsojaosuudet (A25-44) 1-6 2016 vs. 1-6 2017