Särkänniemi

Uuden laitteen monimedialanseeraus

Särkänniemi lanseerasi kesäkaudelle 2016 uuden laitteen nimeltä ”X”, jonka monimedialanseerauksessa FOX
oli mukana kampanjankokonaisuuden ainoana TV-kanavana.

Toteutuksena oli kanavailme – ainoa mainospaikka ohjelmien välissä, joka on kerrallaan yhden mainostajan hallussa yksinoikeudella.

FOX onnistui ylittämään odotuksemme toteutuksessa, joka oli vielä vauhdikkaampi ja jännittävämpi kuin mitä etsimme, kertoo Särkänniemen markkinointipäällikkö Tiia Välimäki.

« Etusivulle

Lejos

Väylä pienten brändien näkyvyyden kasvattamiselle

Lejos on kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita maahantuova ja niiden markkinointiin erikoistunut yritys. Osalla Lejoksen edustamista brändeistä ei ollut aikaisemmin TV-toteutusta ja FOXilla pureuduttiin juuri näiden brändien kanavailmeen luomiseen. Paketoimalla useampia näkyvyysjaksoja ratkaisuiden kustannustehokkuutta saatiin nostettua merkittävästi. Tämä mahdollisti television tuomisen kyseisten brändien mediamixiin.

Meillä on paljon pieniä brändejä tai budjetteja, joilla olisi yksin haasteellista saada TV näkyvyyttä. Tämä yhteistyö on myös mahdollistanut jokaiselle brändille yksilöllisen toteutuksen, taustoittaa Lejoksen markkinointijohtaja Heidi Raitio.

« Etusivulle

Viking Line

Huima, 49 % huomioarvo jo kahdessa viikossa

FOX toteutti Viking Linen Pohjoiset Puhtaat Maut -tuotteen kanavailmeen, jonka kautta saavutettu huomioarvo kohosi kahdessa viikossa peräti 49 prosenttiin. Tulos ylittää jopa tutkimuslaitosten tietopankkikeskiarvion. Kanavailmeen nähneiden positiivinen brändimielikuva, harkinta ja preferenssi kasvoivat kanavailmeen ei-nähneisiin verrattuna merkittävästi. Näkyvyys nosti myös kohderyhmän mielenkiintoa lisätiedon hakemiseen verkossa sekä halua kokeilla mainostettua tuotetta.

« Etusivulle