Menestystarina: Lejos

Väylä pienten brändien näkyvyyden kasvattamiselle

Lejos on kansainvälisiä elintarvikealan merkkituotteita maahantuova ja niiden markkinointiin erikoistunut yritys. Osalla Lejoksen edustamista brändeistä ei ollut aikaisemmin TV-toteutusta ja FOXilla pureuduttiin juuri näiden brändien kanavailmeen luomiseen. Paketoimalla useampia näkyvyysjaksoja ratkaisuiden kustannustehokkuutta saatiin nostettua merkittävästi. Tämä mahdollisti television tuomisen kyseisten brändien mediamixiin.

Meillä on paljon pieniä brändejä tai budjetteja, joilla olisi yksin haasteellista saada TV näkyvyyttä. Tämä yhteistyö on myös mahdollistanut jokaiselle brändille yksilöllisen toteutuksen, taustoittaa Lejoksen markkinointijohtaja Heidi Raitio.

« Etusivulle